7. ročník kampaně 30 dní pro neziskový sektor
Letošní ročník kampaně pod heslem \"Chcete podat pomocnou ruku?\" se konal ve
dnech 31.1 - 29.2. 2004. Jeho hlavním tématem bylo tentokrát dárcovství, ale
také otázka důvěryhodnosti neziskových organizací a informovanosti veřejnosti o
jejich činnostech. Oproti předešlým ročníkům šlo tentokrát více o předvedení
schopnosti sebeprezentace jednotlivých organizací, prostor se otevřel především
pro regiony, které tak měly možnost ukázat své schopnosti v informování
veřejnosti o svých aktivitách, na čemž se zakládal úspěch celé kampaně.
Neziskové organizace tak dostaly příležitost upevnit své pozice v jednotlivých
oblastech a nechat veřejnost i státní správu, aby si na ně a jejich činnosti
vytvořila nový pohled.
Letošní ročník kampaně pod heslem \"Chcete podat pomocnou ruku?\" se konal ve dnech 31.1 - 29.2. 2004. Jeho hlavním tématem bylo tentokrát dárcovství, ale také otázka důvěryhodnosti neziskových organizací a informovanosti veřejnosti o jejich činnostech. Oproti předešlým ročníkům šlo tentokrát více o předvedení schopnosti sebeprezentace jednotlivých organizací, prostor se otevřel především pro regiony, které tak měly možnost ukázat své schopnosti v informování veřejnosti o svých aktivitách, na čemž se zakládal úspěch celé kampaně. Neziskové organizace tak dostaly příležitost upevnit své pozice v jednotlivých oblastech a nechat veřejnost i státní správu, aby si na ně a jejich činnosti vytvořila nový pohled.
Pro aktivity v rámci kampaně mohly organizace využít jako inspiraci heslo \"Chcete podat pomocnou ruku?, logo, zorganizovat originální, ale i osvědčené akce, jako jsou dny otevřených dveří, koncerty, výstavy, plesy, zábavy, soutěže na školách, konference, semináře, workshopy, veřejné diskusní stoly se zastupiteli, pracovníky úřadu a regionálními médii. Cílem kampaně však nebylo jen zviditelnění neziskového sektoru, ale také získání \"pomocných rukou\" pro organizace, zapojení veřejnosti, zlepšení komunikace a nabídnutí možností zapojení zájemců do aktivit v jejich regionu a vyjádření vlastních názorů a postojů. Kampaň je podporována médii, českou televizí i českým rozhlasem, díky nimž se veřejnost má možnost dozvědět, jakým způsobem neziskovky podporovat.
Letošní kampaně se zúčastnila tato města uplatňující principy MA21 nebo účastnící se projektu Zdravých měst:
Odkazy na průběh kampaně v dalších městech a regionech, která nemají prezentaci na vlastních webových stránkách naleznete na portálu NSZM ČR. Jedná se o města:
Letošní kampaně se zúčastnila tato města uplatňující principy MA21 nebo účastnící se projektu Zdravých měst:
- Letovice
- Kraj Vysočina
- Třebíč
- Třeboň
Další informace o městech a regionech zapojených do MA21/NSZM si můžete vyhledat v databázi MA21 Českého ekologického ústavu
Zdroj:
http://www.neziskovky.cz
http://nszm.internet.cz
Sdílet článek na sociálních sítích